keskiviikko 18. elokuuta 2010

Ylpeys

Mä en oikeestaan edes nyt muista...että onko se niin, että kolmas viikko ilman tupakkaa on jo menossa? ...mut mä tunnustan; olin AnkkaRockissa ja noo...siellä poltin puolikkaan. Mutta VAIN puolikkaan ja sekin oli sellanen "ota nyt, ku mieles tekee kuitenkin"-tuputus tupakka. Ja siinä oli aski pitkään, josta olis vaan voinu ottaa, mut enpäs ottanut. Olen siis ylpeä itsestäni. Välillä on ollu pinna tiukalla, mutta yllättävän vähän. Pahempiakin kiristyksiä voisi olla. Ja siis mä ole mennyt täysin ilman mitään apuvälineitä; ei purkkaa, ei laastaria, ei inhalaattoria...siitäkin olen aika ylpeä. :)

Sitten olen ylpeä siitä, että juoksin tänään ehkä jonkun noin 5-6km noin 35min. Ensinnäkin, olin ylpeä siitä, että jaksoin juosta noinkin pitkän pätkän ja sit toisekseen siitä, että olisin jaksanut enemmänkin, mutta tajusin lopettaa ajoissa...ts.ettei ihan jumiin menis paikat. Olen myös ylpeä siitä, että olen joka aamu tervehtinyt auringon eli joogannut.

Juu...kyllä sitä on paljon aiheita joista voi olla ylpeä, mutta nämä on niitä mun henk.koht tavoitteita ajatellen sellasia tärkeitä juttuja. Katsotaan nyt, mistä kaikesta sitä saakaan vielä itsessään olla ylpeä. ;)

1 kommentti:

Iia kirjoitti...

ja oot sä kaventunutkin! Kateellisena tänään ihailin mutta en sitten sanonut mitään koska oon tyhmä :)