tiistai 3. elokuuta 2010

Tupangia...

...ja vaihtoehtoisesti porkkanaa. Illalla olin neljään otteeseen menossa tupakalle. Se taitaa lähinnä olla tapa, että kun lapset on nukkumassa, niin äippä käy röksällä. Tänään pariin otteeseen oon miettinyt, että käytän koiran ja otan samalla tupakan...no en sit kuitenkaan. Rakas ystäväni Iia kävi tässä ja poltti ketjussa, mutta en edes yrittänyt pummia. Tästä tää lähtee...sen kun vaan muistas, että ei rupee herkkuja vetelee tupakan korvikkeeks, et jos sit tosiaan tota porkkanaa.

Eräs henkilö sanoi, että pitäisi hankkia jokin muu tekeminen ja tapa sen tupakan tilalle. Mä oon miettinyt päätäni puhki, että mitä se vois olla. Ja kun mä tarviin sitä jotain muuta sen herkun ja mässynkin tilalle. Muutamia ideoita on virinnyt. Ensimmäinen oli se, että joka kerta kun ajattelen tupakkaa ja sitä kautta usein syömistä, juon lasillisen vettä. Toimii, pissattaa toki hirveästi. Toinen oli, että joka kerta tekis vaikka 10 tai 20 vatsalihasta...se vois näin lomalla toimia, mutta rupee nyt työpaikan lattialla vetää vatsoja. *virn Mut kyllä vois olla aika timmissä parin kuukauden päästä, koska ainakin tällä hetkellä tupakka on se mikä mielessä pyörii. Kolmas täysin erilainen ajatus oli, että joka kerta ottaisi valokuvan. En sitten tiedä, että olisiko siihen jokin aihe vai mistä pitäisi ottaa kuva. Mutta tässä on tämän päivän punaiset...En sit tiedä, että valitsinko tuon punaisen värin mielentilan vai minkä mukaan. ;) Oma ehdoton suosikki on alimmainen...siitä tuli haaska. Mut mä meen nyt tekee 20 vatsalihasta, sen jälkeen juon pari lasillista vettä ja otan muutaman valokuvan.  :-D



Ei kommentteja: