torstai 12. elokuuta 2010

Kesä...joko se meni...?

Kesän aikana on tapahtunut paljon...Erityisesti se, että mä olen löytänyt itseni ja päämääräni. Mä en ole enää hukassa...ainakaan niin pahasti...hyvä tässä on hehkuttaa ja pudota taas pallilta, ku hommat kusee, mutta kai mä saan hehkuttaa jos siltä tuntuu. ;)

Ainut mikä nyt jurppii on se, että sain parkkisakot tänään aamulla ja tossa äsken tajusin, että nyt on piru vie elokuun puolväli ja kohta on kesä ohi ja syksy alkaa! yikes! Mihin se kesä meni...?! Mut, sillä välin ku mietin sitä, niin tässä nautinnollisia kuvia kesästä ja tästä päivästä. *lööv

Koirat ja keppi ja järvi ja kaislat...voi että ku oli haaskaa katsella ja jännittävää...Kunkku kun yritti yhdessä vaiheessa hukuttaa Kohvia. Mitäs on terrieri ja ei päästä kepistä...selvittiin onneks säikähdyksellä.

LOL!!!

Uintia Kirkkonummella siis...kyllä oli ihanaa!

Velmu-Emil...ei siitä saa "normaalia" kuvaa. :D

Mäkin olen todistettavasti uinut tänä kesänä. ;) Kiitos Iian se saatiin ikuistettua...huomatkaa laiturin uppoaminen...painoa siis alas...LOL...

Keikistelijä...en tiedä mikä juttu tässä neidissä on, mut...jotain siinä vaan on...*virn

Aivan mieletön....iso tyttö ja niiin kaanis. Kyllä mulla on rakkaat ja ihanat muksut. Mä oon ehkä onnekkain ihminen maailmassa...mun pitää muistaa kertoo se lapsille aamulla. *lööv

Ja ehkä parhaat ystävät evä!!! Kiitos kaunis Iia, mielettömän ihanasta päivästä jälleen.

Lopuksi vielä...suomen luonto...on se vaan kaunis pilviselläkin säällä.

Ei kommentteja: