tiistai 31. toukokuuta 2011

Kaiken näköööstä...

Mun niin piti olla reipas ja kirjuutella useammin...mut ei sitä aikaa oikeesti ole, vaikka haluais. Viime viikon lapset oli Eskolla ja minä koulussa, koulusta en suinkaan tullut kotiin vaan säntäsin Malmille kaverin raksalle ja olin illalla vasta yhdeksän aikaan kotona. Ehkä tällänen hullu meneminen on jotain todellisuuden pakoa tai jtn.
Koirakin on poissa. Se jäi murun kanssa Purmoon. ♥ Joten sitäkään ei ole tarvinnut ulkona käyttää...en sit tiedä onko se hyvä vai huono asia. :D Sunnuntaina viimeistään lähdetään maalle murun luokse...ei tarvii ressata ainakaan mistään "kaupunki"-asioista...vaikka riittäähän sielläkin hommaa, mutta se on ihan eri, ku saa tehdä ku siltä tuntuu.


Olo on pikkasen tai ei niin pikkasenkaan surullinen. Äidille ja isälle oli todella rankkaa toivotella hyviä kesiä, kun eilen siellä käytiin...sairaudet varjostaa tätäkin kesää isän osalta...mulla on ikävä tunne, että lähtö ei oo kovin kaukana. Kuolema on osa luonnollista kiertokulkua, mutta miks iskälle ei voitu viimeisiä vuosia antaa edes "taudittomana"...huoh...Toisaalta varmaan pakoilen tätäkin asiaa tällä hullulla tahdilla ja jopa ehkä sillä että lähden niin kovin kauas. Vaikka kyllähän mä senkin tajuan, että en mä omia ajatuksia pakoon pääse.

Tässä kuitenkin kaikkien riemuksi...

haluaisin esitellä; Käpsylä! 
 Käpsylän koti:
 Käpsylä on siis käsittääkseni pääasiassa vedessä asuja, mutta tulee aina välillä kuivattelemaan
Käpsylän onnellinen omistaja...

1 kommentti:

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Reipastumista ja kirjoituksia odotellessa ;)