tiistai 12. lokakuuta 2010

Voiko nyt jo sanoa, että syksy?

...Luntakin tuli tänään ensimmäisen kerran, niin kai nyt on jo syksy...? 
Mulle on valitettu, ku päivitykset on taas olleet mitä on. No niin on joo. Ku oon yrittäny tsempata itseäni liikkumaan ja jatkamaan elämääni siihen mihin jäin...eli yksin. (Tähän mä voisin purkaa, kuinka vitun idiootteja miehet on ja kaikkea muuta kivaa, mut en mä jaksa...ei siitä oikeestaan hyödy ketään...kaikkein vähiten minä). Mut siitä huolimatta ja joka tapauksessa, mä olen tällä hetkellä jotenkin seesteisen tyytyväinen. Päivät rullaa eteenpäin, syksy on ollut aika ihana ja aurinko ei vieläkään paista risukasaan, mutta onneks sen päälle edes...?! *virn. Mut koska mä en oikeesti nyt keksi, että mitä te haluatte, että mä kerron, niin jos mä vaan päivitän kuvia? (ei mulla kyllä taida niitäkään mitään hyviä olla) ;D


Alkusyksystä oli aivan älyttömän jänniä värejä taivaalla...eikä tolla mun kameralla oikein kuvia saa, mutta tässä ehkä pari parhainta.           
Poika. Pitäsköhän laittaa muutama ruokintakuva tänne ihan vaan, että kaikki te voisitte yökkiä hetken. ;-p
Mä en nyt lupaa mitään päivityksiä...koska oon ilmeisen huono pitämään sitä lupausta. Valittakaa sit taas jos haluatte jotain tekstiä. :-p

Ei kommentteja: