keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Hajatelmaa

Kun ei nuku, väsyttää. Sit on nälkä ja syö epäterveellisesti. Siitä taas seuraa se, että kiukuttaa ja ei jaksa liikkua. Miks mä en sit nuku prkl...! Nytkin kello on kymmenen...mutku pitää vielä koira käyttää ja pyykit on koneessa. Toki myönnän, että olen istunut tässä koneella nyt 45min (tämän kirjoituksen lopussa varmaan tunnin), mut tääkin on osa mun elämää...blogi, facebook jne. Ja toki...eihän mulla tekeminen tosiaan täällä kotona lopu. En mä ihan tuota 45min ole istunut tässä paikoillani. Olen vienyt vettä sänkyyn (siis juotavaksi) ja peitellyt Erikan ja kuskannut sitä ja tätä tuonne ja tänne. Mut joo...kaikkea kivaa ja ei niin kivaa. Hyvin on asiat, mutta ei kuitenkaan. Tupakkalakko pitää, välillä on vaikeita hetkiä, välillä parempia. Maanantaina sorruin työketutukseen polttamaan tupakan. Aika ei riitä mihinkään ja aina väsyttää. En mä tiedä...kai mulla taas vispaa tuolla aivoissa niin miljoona asiaa...jos vaan länttäis tähän pari kuvaa ja sit painuis sinne pihalle ja nukkumaan.

Kaupungin kesäiltaa ja kuumailmapalloa...näitä lipuu loppukesästä ihan sikana talon ohi.   

Kaupungin ilta-aurinko.
Kuvia mökiltä. Ilta-aurinko, aurinkosilta ja sinistä hetkeä...Kyllä näillä jo yhden syksyn selättää ja talven alun. ;)





Ei kommentteja: